mandag 29. januar 2018

Hverdagsglimt fra uke 3 og 4

Når jeg ser tilbake på de to siste ukene, fortoner de seg som en slags tåke av jobb, jobb, studier, jobb, snøkaos, jobb, sene kvelder og netter med mer jobb - og litervis med kaffe og dårlig mat. Og null trening. Men i dag har jeg utrolig nok fått levert boka jeg har holdt på med i tre måneder - for en følelse! Jeg har hatt mitt første møte med praksisskolen, og det gikk fint, jeg tror jeg har noen veldig spennende uker i vente. Og så har jeg prøvd å ta igjen litt tapt søvn, for første gang på tre-fire uker ...

Selv om det har vært mye jobb i det siste, har vi også rukket litt avslapning og familiekos. I går var lillebror og jeg på Disney on Ice, og det var kjempebra! Vi så blant annet minstens store helt, Lynet McQueen :) Og så var vi i koselig bursdagsfeiring for vår yngste niese som har blitt hele fem år. Barna blir så fort store, og det er så moro å følge dem på veien.

Her kommer noen glimt fra ukene som gikk:


















 






















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar